13.12.14

Fitxa 6: la caixa blanca

Anells i altres records que caben a la meva paleta és el títol de la meva nova elaboració. Es tracta de l'ús de la paleta que utilitzo per a pintar com a espai expositiu. He trobat interessant la idea d'utilitzar-la a mode de capsa ja que té varies cavitats de formes i tamanys diferents. Els petits objectes que hi he posat han trobat el seu espai tenint en compte les dimensions i colors que tenen. Tots ells tenen un significat simbòlic per a mi. La majora són anells ja que són un complement que sempre porto i cada un té una història darrere: n'hi ha un de la meva tieta, un de la meva mare, un del Mauerpark Flea Market (Berlín), un del meu besavi, etc. Els elements de la part interior de la paleta són tots diferents i també em transporten a moments o persones concretes: una arrecada de l'interail que vaig fer amb les meves amigues, una peça amb un sol gravat d'una pulsera del meu pare, una pua de guitarra que em va portar el meu germà de Londres, un filferro en forma de trebol que em va regalar un amic, etc.
Aquí deixo algunes fotografies de com ha quedat...






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada