13.12.14

Fitxa 5: Darrere les passes

Com si estractés d'un Analista de Mercat, aquí deixo una llista que descriu el meu dia:


Em llevo a 2,5 m sobre terra quan ja feia una hora que m'havia sonat el despertador.

L'únic que em ve de gust per esmorzar és un bon cafè de màquina. S'ha acabat el cafè. Deixo el pot a la nevera tot i que està buit. 

Ahir vaig pensar "demà al matí haig de fer moltes coses", avui no sé que fer. Em dutxo. Em poso música.

Trigo dues cançons i mitja en arribar al Lost & Found. Recorro els passadíssos un per un i ordenadament per a no haver de donar mil voltes caòticament per les paradetes. Per fí he trobat un abric llarg amb caputxa. Me'l compro. El top que m'he estat a punt de comprar quan he arribat ja no hi és, però he fet unes altres dues bones compres. De sobte, davant meu, apareix un abric que m'agrada molt: groc fluix, gruixut, amb caputxa peluda...massa tard, ja tinc el meu nou abric.
Veig a la meva mare passar amb la seva amiga de Saragossa. Passen pel meu costat però hi ha tanta gent que em fa mandra cridar-la i travessar els cúmuls de gent per arribar a elles. En el transcurs d'una cançó ja han desaparegut. 

Trigo tres cançons en tornar a casa. Espolso les molles de la taula, la paro i ens posem a dinar sopa de galets i carn d'olla. Una de les coses que si que m'agraden d'aquesta època de l'any.

M'estic al silló, al costat del sofà, mirant les notícies fins que arriben els esports (l'esport: futbol). Torno al meu refugi.

Trigo una cançó llarga en arribar a casa la Mama. No hi ha ningú. Surto al balcó i m'adono que tendeixo a mirar a coses que passen no més lluny de 10 metres. Em costa quedar-me mirant al mar, al final del carrer.
Acabo el quadre. Agafo el que haig d'agafar.

Torno a casa el Papa i no sé quan trigo, estic cansada de la meva música del mòbil.
Em provo roba per a la festa d'aquesta nit tot i que queden hores per anar-hi. Me la deixo posada.

Obro l'ordinador. Escric la Fitxa 5 d'escultura.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada