25.11.14

Fitxa 3: exploració intramurs II

Proposta A: el psicoanalista

Aquesta és la transcripció de la carta que vaig rebre fa unes setmanes per correu convencional. Degut a la cal·ligrafia he hagut d'escriure-la novament per a que sigui llegible.



Hola Marina,

T'escric per explicar-te el perquè del meu present. Ja saps que ara estudio Belles Arts i també faig la formació actoral. Et preguntaràs com he arribat aquí. Jo també m'ho pregunto.
Sempre he tingut una part artística i una social, ara es pot dir que estic satisfent la artística i la social la he deixat més de banda. Crec que amb l'edat que tinc encara no m'he definit completament com a persona, ja que els meus gustos i interessos van canviant. La meva intenció era entrar a una altra carrera de caire social, però no vaig assolir la alta nota de tall. Llavors vaig decidir apuntar-me a Belles Arts per cultivar la meva part creativa però la veritat és que aquesta carrera no té res a veure amb la idea que jo en tenia.
 Ara mateix visc el dia a dia sense seguir un objectiu clar com a pla de vida. El que més em tira és el teatre com a professió (ja sigui en mitjans audiovisuals o en sales de teatre) però també m'agradaria tenir una carrera que m'ajudi a entendre millor el món. Així que crec que el millor és fer aquestes dues coses alhora: estudiar i actuar. 
Espero que aquesta carta t'ajudi a coneixem millor.

Salut.



Després de llegir-la vaig intentar analitzar com era el remitent.
A primera vista vaig pensar que aquesta persona té les idees més clares del que es pensa. De fet, ja està fent allò que sent. Té un bon suport en la pràctica de teatre ja que és quelcom que l'està motivant realment i que ha de seguir ja que és una professió que el faria feliç. La seva inseguretat està en la carrera ja que quan escriu "aquesta carrera no té res a veure amb la idea que jo en tenia" no sembla que ho digui com si l'hagués sorprès positivament i, amés, no era la carrera que en primera opció volia. Per tant, s'entén una certa confusió en el present d'aquesta persona però ara que està cursant aquest any de Belles Artsel que ha de fer és aprofitar-ho ja que segur que l'ajuda a profunditzar en la seva creativitat. El fet de voler compaginar una carrera amb la formació actoral sembla la opció més correcta.

Aquesta va ser una de les moltes cartes que ens enviem per correspondència i jo vaig contestar bàsicament el que he comentat anteriorment. Actualment seguim en contacte i tenim converses de tot tipus i molt interessants.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada